Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne linnade saastatuse kohta Euroopa Liidus
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 18:04:38 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Klaus-Heiner Lehne juhtimisel koostatud eriaruanne 02/2025 „Linnade 
saastatus ELis – linnade õhk on puhtamaks muutunud, kuid nad on ikka veel 
liiga mürarikkad“.

Audiitorid hoiatavad, et linnade saaste on jätkuvalt üks suurimaid 
keskkonnast põhjustatud terviseohte ELis. Euroopa linnad on liiga mürarikkad 
ja õhusaaste on hoolimata olukorra paranemisest endiselt liiga suur. See on 
audiitorite sõnul eriti murettekitav, kuna EL ja selle liikmesriigid peavad 
lähiaastatel suurendama jõupingutusi rangemate normide täitmiseks.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2025-02>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .